dag 07: Min bästa vän

Jag har ju som alla andra inte bara en bästa vän utan fler, o här e dom som jag väärkligen e polare med:
Emelie har jag kännt i hela mitt liv, vilket e väääldigt länge, vi har alltid varit bästa kompisar o alltid varit vi, men nu har vi typ glidit lite, är typ aldrig med varan längre vi har andra polare vi hänger med o allt sånt... det suger men vi är fortfarande vi liksom, älskar dej emelie! :D
Linda och jag hade det som allra bäst sommaren 09 då vi träffades för första gången, och första gången vi träffades minna jag fortfarande, precis hur hon såg ut exakt vilka kläder hon hade, hur kläderna va o allt!
men det är bara henne jag minns vilket e lite konstigt...
men det va första gången liksom vi träffades på riktigt, o kanske efter en vecka så märkte vi att vi var väldigt lika o alltså twini's men det är inte alls lika dant nu...
Man ska bjuda på sej själv när det e känslor ;)
Matilda har jag kännt sen jag va 1? men vi har varit väldigt tighta, men ibland tröttnar jag på henne specielt när vi va små då hon inte va en snäll prinsessa precis ;)
men det blev bättre o hon vart snällare, men har självklart alltid gillat henne o båda har haft sina dåliga stunder, jag nu när jag e äldre o hon när hon va mindre, men det e klart vi tröttnar på varan men vi ses kanske 1 vecka eller mindre på sommar lovet o nästan alla lov har vi paus från varan, o det underlättar sååå mkt^^
Ronja och jag kanske inte e lika tighta som jag e med dom andra men jag litar på henne till max! hon finns alltid där o jag diggar värkligen henne :)
vi har inte ens kännt varan i ett halv år ^^
men hon e cool förutom hennes nackdelar ;) men det vet hon om xd
Emma är en awsome tjej :D kännt henne ända sen dagis, länge alltså men vi är inte så mkt med varan utanför skolan utan mest i skolan, men henne diggar jag hon e cool :D
Sara är också awsome ^^ tuff brud i lyxförpackning :D skum e hon också xd
hahah sjuk i hela huvudet xd <333
men gillar dej ändå ;)
Wilma e en liten skit ;) vi va väldigt tighta när vi va små men gled o nu e vi mer med varan igen nu när vi börjat dansa tillsammans, hon e liten och cool, och hon är värre än sara i huvudet xd hahah hon beter sej som en lite skit unge :D hihihi!
det va väl dom, ganska många jag vet xd
men aa, det där e mina aldra bästa vänner :D

Kommentarer
Emma

nawwwwwwww gumman love you bby <333333333333

2011-01-14 21:07:43
URL: http://emmabanana.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0