...

emelie om the serie of tintin and matilda:
har du ritat? :o
nää matilda gjorde, vi kör varannan gång :)

_________________________________________________________________
go'morgon bloggen!
vaknade för en halvtimme sen, fast mamma väckte mej tio o senså låg jag o drog mej i sängen till halv 11, men sen kände jag att jag verkligen måste vända på dygnet...
men jaja, vi får se vad som händer idag, och vad jag orkar.
fett trött liksom!
men aja, vi får se helt enkelt, låg o spelade ngt mus spel med oscar till kvart i två då farsan kom in o sa till, men senså snackade jag e telefon med oscar också :)
men, aa..
har inget vettigt att säga så vi ses senare!
puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0