frida o tintin = skills ungar

sitter hos frida nu ;)
vi har gjort ganska mkt ^^
sorry för att jag inte skrivit, men hade inte tid, försov mej sen vid 12 drog jag till moster vi chillade lite, käka lunch o allt sånt, sen tog jag tåget till till farsta tog bussen däriftån senså drog jag till frida :)
hon bah när jag kom: aa jag hann inte byta om..
hon hade typ nyss vaknat xP
skills liksom xP
öööhh... sen drog vi till farsta igen hon skulle typ byta ngr grejer, o sen glömmer hon dom hemma?!
men vi drog till farsta ändå, kollade lite grejer, sen satt vi o fika i typ 40 min xP
yeah!!
men det va mys ;p
ehmm...... sen typ drog vi o kollade i några andra affärer o allt sånt, sen drog vi hem till frida igen o gick ut xP
heheheheheheehhehehe... men vi gick runt lite o sånt, pallar inte berätta så exakt ^^
vi e skillade o ritade våra nummer i snön :D
skiiiiiiiillllllls!
meeen aaa, sen drog vi hit till henne o bara softar :)
ses sen!
EEEEPIC!!! :D:D:D:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0