fuck?

ärligt varför började jag ens snacka med dej?
du har total förstört mej och mitt liv?!
kommer aldrig kunna släppa dej, men vafan du är en fucking player?
vill inte ha dej, men vill ändå vara din...
du är liksom... ååååh!
du är den gulligaste killen på jorden!
hatar att säga det men, jag älskar dej :'(
vet fan inte om jag orkar?
varför ska jag bara gilla idioter?!
jag ska sluta med det här, ska aldrig börja gilla någon igen, aldrig någonsin, det förstör bara mitt liv, och krossar mej varenda jävla gång!
har ju underbara vänner som bryr sej och säger att dom finns, men vafan jag vågar ju inte? :'(
vill snacka med någon, behöver någon, men just nu behöver jag nog bara mej själv, vet fan inte ens vem jag är längre? vad har hänt med mej?
förut stog jag upp för mej själv sket i vad andra sa och räckte till så gott jag kunde, nu nää fan vet inte ens vad jag är längre?
vet inget om mej själv, allt blir fel, gråter varje natt!
jag vågar inte ens prata med min egen mamma?!
och vi är ju fan som bästa vänner, säger allt till henne!
jag har blivit sårad av alla jag börjat gilla och till och med älskade?
ska aldrig mer bli kär igen, ska aldrig mer snacka med killar som jag inte litar på, har underbara killkompisar, men vafan alla killar är idioter?
har aldrig träffat en kille som är bra, alla har sina brister som är dom värsta!
alla killar suger!
när blir dom mogna?
27 års åldern?
nee knappt då?!
alltså seriöst!
nu har jag helt tappat mej själv, allt jag någonsin ville o och allt jag hade, jag ser kanske skit glad ut och lycklig men innerst inne vill jag bara gråta dag som natt, mina tårar skulle aldrig ta slut, för ni jävlar har förstört mej så jävla mycket!
vill bara gråta, mår fan inte bra av det här!
ska total ignorera dej från och med nu!
precis som du ignorerar mej!
vill ha dej som jag trodde du va, vill att du ska vara den rätte, vet att du bor helvete långt härifrån, men ändå jag vill...
varför har jag fucking problem med killar hela tiden?
ni tar över mej sen när jag gillar er så total dissar ni mej?
allihopa?!
nää fan orkar inte mer längre inget är bra, kärlek, vänner, familj, skola, fritid... allt är fel, inget är fan bra i mitt liv!
vill bara bli liten, utan några problem, det var då jag hade ett liv, nu vet jag fan inte vad jag har?!
men det hjälper ju inte att sitta här och skriva?
måste prata med någon!
någon jag kan lite på :'(
behöver allt o alla just nu :'(
men vågar ju inte ens snacka med mej själv, kan inte säga ditt namn, inte se det, inte höra det, men det rabblas ju upp i mitt huvud 24 timmar om dygnet! :'(
jag älskar ju fan dej??!!?!
fuck jag hatar att säga det, men jag gör ju det? :'(
kan ju inte ljuga?
vill ha tillbaka allt jag hade , sommaren 09, vi 4 för alltid? vad hände med det...
arijan, vi 2 föralltid, trodde fan nästan på det!
men nej, även det svek mej, nee nu kan jag inte skriva mer, mascaran rinner alldeles för mkt :'(
vi ses när jag mår bättre, eller åt minstonde när jag kan fejka leéndet bättre...
i want u and no budy els...
nu ger jag upp, med allt och alla!

Kommentarer
Liida

Du är verkligen söt men du måste ta och prata ut med nån som du verkligen litar på som den där ronja eller emma kanske matilda eller wilma för det hjälper jag lovar det har hänt samma sak med mig om man pratar med en nära vän som man litar på och bara pratar samtidigt som man gråter ut kommer det att lösa sig och du borde inte säga att vänner och familj inte är bra bara för att den där killen har svikit dig så upp med hakan och berätta allt för en vän sen kommer det kännas bättre du kommer inte att tänka på han du kan fortsätta leva ditt liv och en dag kommer du hitta kärleken, den rätta eller snarare sagt kärleken kommer till dig jag lovar:)



//Kram Liida

2011-01-20 21:03:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0