Go'morgon!

Tjena bloggisar!

vaknade nyss, är skiiiiiit trött...
tror jag kommer dö..
somnade faktist i ganska bra tid igår ;o
men what ever, vi får se om jag bara kommer slappa hemma idag för jag vet inte riktigt om jag orkar göra ngt...
men vi får se helt enkelt :)
förlåt för att jag inte bloggade igår, men som sagt så mådde jag skiit o gör det fortfarande lite..
surt alltså, kul att ni bryr er också ;)
men jaja, igår så drog vi till mormor o morfar o käkade lunch med några i släkten, o vi har varje år lovat oss att vi inte ska vara över 12 vid bordet, men i år va vi det ;)
haha skiiiiills :D
men aa vi käka jul lunch typ o sen ärtsoppa fast jag satt o gjorde ett 1000 bitars pussel då ^^
skills jag har på det :D
kul äre också ;o
men aa sen åt vi glass med frukt :D
tyyp skiiit gott :D
hihihihi, men sen så typ drog vi o skulle köpa ett eget pussel.. meeeen det blev en jävla massa andra grejer xP
men nu vet jag i varje fall exakt hur garderoben ska se ut :D
det e awsome ;D
ska skaffa skoställ till mina skor också, kan behövas ^^
men aa, vi ses senare helt änkelt?
jaa, puss!!

Kommentarer
matilda

hej :D

2011-01-09 14:01:06
URL: http://mlupp.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0