Go'morgon!

vaknade klockan 9 (!!)
men jag chilla lite i soffan o kollade på tv o sånt, sen började jag fixa mej valde kläder o allt sånt :)
förhoppningsvis blir det bra, får inte va för vågad säger mamma, alltså visa för mkt, men ska ha jacka på mej 24/7 så det e nog chill ;P
o sen har jag en halsduk xP
men jaja, ehm... inge smink eller ngt sånt, gråta kommer jag ju lungt göra ^^
jag känner inte gammel mormor så bra men liksom, jag gråter för att andra gråter, jag kan gå på vilken begravning som helst, utan att jag känner personen som dött, jag gråter ändå ^^
lite skumt xP
men jaja, ni får dagens o sånt så får ni lite snygga kläder som jag vill ha sen :D
dagens:
jeans - ?
Tröja - ?
bra koll har vi här serru ;)

yeey :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0