haha!

Lollo om nyfixat:
fint fint fint!!! men täntke fråga en fråga vad står thlm för?

Jag vet inte riktigt faktist.. tog bara bort s från sthlm xd
så aa, men jag tänker på ett svar så får vi se vad det står för ^^

_______________________________________________

fråga inte om rubriken kom bara inte på ngt att skriva xd
men kom nyss hem i varje fall, drog tidigare pga en grej som ni inte kommer få reda på ;)
visst ee jag ond? erkänn att jag e ond? :D:D
nee nu ska vi inte vara sånna, men när emma slutar ska jag till farsta med henne o några av hennes polare :)
så det blir awsome :)
så vi får se när jag kommer hem sen då :)
men tänkte fixa en liten tävling som e ganska lätt om man tänker som mej ;)
men det får ni inte göra så det e lugnt, men aa ni får den så ses vi sen!
puss!

Okay, so you're 10 years old, you have a laptop, iPod, Facebook and a Blackberry... Dude when I was 10 I had pokemon cards!

soo true!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0