home!

äntligen hemma :D
visade nyss upp min askor för fredrik :)
han tyckte dom va riktigt snygga båda två, men att en av dom hade vääldigt hög klack xP
ni får se dom längre ner i inlägget ;)
när jag stog o väntade på bussen så tutar en bil när den kör förbi o sen så kollar jag upp så vinkar ngr killar i typ 18-19 års åldern ?!
hahaah höll på att garva ihjäl mej!!
fyfan!
men senså kom bussen till slut`?
hehehe, men aa, o när jag kommer hem står mamma i dörren o ska precis gå o möta mej ^^
gulligt :)
meen aa, ska kolla lite grejer nu så ses vi sen!
Dom gillade fredrik mest xP
och dom här va dyrast xP men snyggast ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0