jag kunde inte hålla mej...

det e svårt att inte blogga ;o
man liksom bara vill blogga, även fasten man inte har ngt att säga ^^
men i'm in igen i varje fall :D
thats awsome ;D
åker ju hem imorrn, o när jag kommer hem ska jag göra en ny header, började på en här men farsans dator lagga så gimp la ju av efter ett tag xP
så jag hade ingen lust att försöka igen så jag gör det hemma ist :D
heheheheheheheh, men jag har en liiiiiten fråga sen ;D
fan nu minns jag inte ens vad jag skulle fråga...
ehm... jo juste!
heheh ni får den sen :D
men har fått ngr svar på frågan jag frågade igår, men jag vill ha fler!
för jag funderar på svart eller brunt, blont e noo way för mej xP
kommer aldrig o då lovar jag aldrig bli blondin ^^
o jag får inte färga helt, eller a jag vill inte för då förstör jag hela håret, o jag vill inte ha ut växt heller.
soo thats it ^^
kommer bara tona, så jag funderar på svart, eller brunt, mer svart tror jag :)
vi får se helt enkelt ^^
what ever, det har inte hänt ngt under dom här dagarna så det e lungt att missa dom xP
heheh, men vi ses imorrn eller ngt sånt, ska ju fråga frågan, men aa, vi ses lite då o då när jag har ngt att säga :)
puss!



bjuuuud!

Kommentarer
Siolia

Haha har oxå abstinens på att blogga, som du säger även fast man inte har ett dugg att skriva

2011-01-03 13:07:41
URL: http://siolia.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0