klaga på ni ;)

ni kan säga att jag sjunger jätte fult eller att jag låter som en fågel som nyss flugit in i en fönsterruta, det e klart det sårar mej, men jag tycker att det är kul att sjunga, oavsätt hur bra eller dålig jag är på det så gör jag det för att det är kul, musik är mitt liv!
that's it liksom!
så ja ni sårar och jag känner mej ju nere, men fan heller att jag slutar sjunga för eran skull?
________________________________________________
har precis vaknat, ska snart sjunga lite :)
sen idag vet jag inte vad som händer...
kanske ngr/ngn polare?
vi får se :)
puusss!

Kommentarer
matilda

du e inte dålig <3 lyssna nt på dom som säger så dom är bara avundsjuka <3 älskar dig! <3

2011-01-22 12:40:37
URL: http://mlupp.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0