men komigen?

Malin om bubbly - Tintin:
Asso gumman, du kan inte sjunga sattsa inte på någont med sång gumman de är inte värt de, du är så bra på så mycket annat, så ta ett stort steg och lägg inte ut när du sjunger för du skämmer ut dig :O Menar inget illa gumman <3
men gud jag bryr mej inte av vad du säger? så slösa inte tid på att klaga eftersom att det tyvär inte hjälper ;)
jag sjunger för att det e kul, om du inte gillar det lyssna inte?
jag bryr mej inte om din åsikt :)
tyvär ;)
och jag bryr mej inte om att jag skämmer ut mej?
så fall är mitt liv att skämma ut mej ;)
____________________________________________________
har nyss kommit hem, har varit med emma o ronja vi typ gjorde inget xd
drog till sjukhuset för att ronja skulle kolla en sak sen drog vi hem o sen typ gjorde vi inget xd
men what ever :)
orkar inte blogga just nu, tyvär, så vi ses senare!
puuss!!!


Kommentarer
MATILDA ♥

HÅLL TYST MÄNNISKA TINTIN ÄGER PÅ ATT SJUNGA DU ÄR BARA AVUNDSJUK. :(<3

2011-01-31 21:23:02
URL: http://mlupp.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0