rubriker alltså? ;o

kom nyss hem från emma :)
men efterskolan drog jag ju till farsta o mötte emma, tess o mathilda, vi gick runt lite o flumma o kasta isbitar, jag fick en i skon... skiiit kallt :(
usch... men sen va vi där ett tag o sånt, riktigt kul alltså :D
meen... sen drog mathilda hem o jag o emma drog hem till tess där vi typ bara skulle hämta ngt xd
sen drog jag o emma till emma, hon skrämde livet ur mej hela tiden :(
höll fan på att dö?!
nee inte riktigt men ändå :D
men sen va vi hos henne lite sen följde hon mej till bussen o så drog jag hem, när vi stog på busshåll plattsen så kom två killar, ena va skiit söt :blush: han kollade på mej :D:D
stolt ;)
hahah, ne men aja, vi ses väl senare, ingen lust att blogga som ni ser ;)
herrå!

Kommentarer
natalie

svar: bra då :) jodå allt bra!

2011-01-14 19:40:47
URL: http://naatalliie.blogg.se/
@ Heddez

Händer ikväll?

fin blogg

2011-01-14 20:43:42
URL: http://heddez.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0