saker jag ska bättra med mej själv iår!

1. sluta klaga på mej själv, jag är fin, jag är inte falsk, jag ser bra ut och har en ganska bra personlighet.



2. ta hand om mej själv, jag ger för mycket till andra som jag just nu mest skulle behöva för just mej.
3. sluta plåga mej själv, det hjälper inte att kolla in på killens fb sida, för jag vet varje gång jag gör det att jag dödar mej själv inom mej.
4. gå upp i vikt, du är inte tjock tintin? du är ffs underviktig? ÄÄÄÄÄÄÄTTTT!! du är inte tjock och kommer aldrig bli!
5. sluta bli kär i fel killar, det är förfan inte bra för mej!
6. göra allt jag sagt ovanför, för jag ska må bra!

Kommentarer
Sara <3

Du har bäst personlighet Tt. <3

2011-01-30 23:25:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0