tjooo breee!

vaknade kvart i sju idag, har fixat mej o allt sånt nurå, vanlig skola idag, förutom att vi har 2 glosor...
kan bara en :/ men vi får se hur det går?
ska checka några grejer o så, men vad hettere, jag suger ju på att uppdatera på kvällen, right?
men det e för att jag inte orkar, men igår va det ändå inget speciellt vi va hos matilda jag o lollo dåra, sen va vi där hela tiden chilla lite o så, senså drog lollo hem o efter typ 2 timmar drog jag hem, åkte hem plugga skiten ur mej tills jag inte orkade mer...
men det är vad min kväll har bestått av?
inte så kul att läsa om plugg liksom? O.o
men aja ni får dagens o sen en liten bild från när jag pluggar xd
plugg ftw!
dagens:
tights - JC
linne - ginatricot
tröja - bikbok

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0