stan like a hero!

Linda om I ♥ LONDON...:
Men hallå jag fattar inte varför du ska flytta till stan bara i typ 4 dagar liksom jag menar kan du förklara varför du ska flytta till stan i bara 4 dagar ska du vara hos nån vän eller så? Men förklara skriv inte bara hoppas du kan svara!:)
Förresten när svaren på Frågestunden!;)
Svar: Jag ska flytta till stan i bara 4 dagar för att vi ska byta fönster hemma i vårt hus ^^
och man vill ju inte gärna bo där när det e typ - 5 där inne xP
haha ska fråga snart, när jag har fått fler frågor eftersom att det bara är 1 som har frågat frågor <3
________________________________________________________
nu har jag precis kommit hem!
idag, typ, va det skola, var väl döden som vanligt ^^
sen drog jag o Matilda hem till mej (I stan) vi snackade i telefon med chrille och andreas (:
det va nice!
ehm... sen typ drog vi ut och kollade lite affärer när vi skulle möta hennes mamma så gick vi in på åhlens då assa det va det jag mena xP
hehe, ehm... har typ inge att säga har inte hänt så mkt xP
ska ta och göra en läxa och träna lite glosor också!
så a vi ses!
puss!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0