Svar på tal!

cassandra om shiiiieett!:
hur lång tid tog det innan du fick den :D

Svar: Jag har faktist ingen aning, ngn vecka kanske ^^
_____________________________
matilda ([email protected]) om nighty night!:
haha jag har väål tagit båda bilderna på din header? :P <3

Svar: a, det tror jag... jo men det har du nog ^^<3
_____________________________
I AM BAAM - Göteborg Edition om nighty night!
Usch stackare, inte kul att vara sjuk ju. Det är jättemånga som är det just nu :/

Svar: ne jag vet det suger!
_____________________________
j o a a n s s o n 's ♥ ([email protected]) om nighty night!:
snygg header du har! :D
allt bra idag?

Svar: Tack :) Sarah har gjort den :D ja allt e bra förutom att jag e sjuk... ^^
____________________________
hanna om nighty night!:
fin blogg :D

Svar: tack, det värmer :)
____________________________
Liida om nighty night!:
Fryser du inte med de där pyamasarna?
Btw du är så fin och söt

Svar: jo, ibland men inte så ofta faktist ^^ tack :D<3
___________________________
bbiinaa, mitt liv i ord å bilder om Sjukis!:
Härlig blogg!:)

Svar: tack :D<3
__________________________
Anonym om - Jag har tagit pappas pistol! :D:
man ser typ ingenting på bilden på dig vid spegeln

Svar: ne, det kan va för att jag inte gillar att blotta mej ;o


Det va väl det :)
ska faktist göra ett till inlägg för att det e kul liksom xP
hhaha puss!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0