:blush:

MATILDA ♥ om men komigen?:
HÅLL TYST MÄNNISKA TINTIN ÄGER PÅ ATT SJUNGA DU ÄR BARA AVUNDSJUK. :(<3


:blush:


_______________________________________

har precis fixat klart mej, idag blire dans :)
känner mej ganska sjuk faktist?
men jag får inte bli sjuk nu?!
ska på dansen idag i varjefall sen får vi se hur det blir imorrn?
men what ever, skulle ha sido fläta enligt ronja idag så jag lovade henne det så då fick det bli det.
myskläder har jag i varje fall :D
men aja nu ska jag inte babbla på om det, vi kanske drar till min moster innan dansen o då blir det tyvärr ingen bloggning men annars blire det :D
ses sen!
puuss!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0