aww :)

Liida om fuck?:
Du är verkligen söt men du måste ta och prata ut med nån som du verkligen litar på som den där ronja eller emma kanske matilda eller wilma för det hjälper jag lovar det har hänt samma sak med mig om man pratar med en nära vän som man litar på och bara pratar samtidigt som man gråter ut kommer det att lösa sig och du borde inte säga att vänner och familj inte är bra bara för att den där killen har svikit dig så upp med hakan och berätta allt för en vän sen kommer det kännas bättre du kommer inte att tänka på han du kan fortsätta leva ditt liv och en dag kommer du hitta kärleken, den rätta eller snarare sagt kärleken kommer till dig jag lovar:)

//Kram Liida
tack, det värmer :) vart faktist genast på bättre humör när jag läste det, och senså tänker jag inte lika mycket på det när det är dag utan mest när jag inte har något annat att göra :)

_______________________________________________

noo way she's back!
yes i'am!
är ju fortfarande absolut inte på topp, men jag kan liksom inte låta bli att blogga, hur dåligt jag än mår?
det e faktist ganska jobbigt ;o
men aja, har precis fixat mej o allt sånt, messar lite o så :)
ska dra o försöka käka lite så att jag orkar idag, annars är det kört...
men aa, ni får gårdagens dagens och dagens idag xd
gårdagens
dagens:
vilket hår? ;o
linnen - ett från gina det andra har jag ingen aning om.
jeans - ?
kofta - ?
yeah här har vi koll! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0